life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Niklas Herrström - 6 december 2009 22:02

Inte så mycket att orda om ikväll. 


Igår var det jobb i fokus, följt av Barca - Deportivo. Knappt dock. Jag tittade med ½ öga och sov med 1½. När matchen var slut var det så dags att även sova med resterande halva.


Idag har jag varit desto flitigare och spacklat, slipat, rivit ner tapeter, spacklat, slipat och slutligen spacklat och slipat lite till. Det börjar likna något nu. Snart dags att återställa.


Fast...först måste jag köpa hem golv. Detta ska sedan acklimatisera sig till lägenheten. Sen måste jag förstås slänga ut det golv som för tillfället klamrar sig fast vid betongstommen.


Tydligen är jag inte så nära färdigställandet som jag trodde...nåväl.


Lite bilder från dagen:


        

Ovido - Quiz & Flashcards