life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Niklas Herrström - 17 januari 2011 22:47

Det går framåt! Lite spacklande och sedan åkte återställaren på. Det lilla jag hade kvar vill säga. Bauhaus på onsdag!


  

Runt ytterdörren blev det lite "meckigt". Framförallt på grund av de där...kablarna (de skymtar längst ner till vänster - bredvid det lilla svarta hålet vid elementet).


  

Jag lyckades "svänga till" det lite med återställare på den svängda väggen. Var inte så svårt trots mina svaga farhågor.


  

Det ska bli så skönt när jag får börja måla! Lycka!


Well. God natt!


Må väl!

Av Niklas Herrström - 17 januari 2011 08:14

Efter att skåpet försvann var det bara resten kvar...


  

Utanpåliggande kablar medför vissa tilltag för att leda ström mellan olika rum.

Ännu ett exempel på uppfinningsrikedom.


  

Borttaget skåp - borttaget dörrfoder. Skriv ner på inköpslistan.


Kabel! Någon som är förvånad?


 


  


  


  

När väven runt dörrarna tagits bort så kändes det lika bra att ta bort resten också.


  


  

En bit på väg!


 


 


  

Voilà!

Av Niklas Herrström - 17 januari 2011 07:43

Söndagen innehöll en hel del skidskytte, samt en lagom dos italiensk fotboll. Bisysslan var given; riva!


Först ut - skåpet;


  


  

Detta var ungefär så som jag lämnade allt i lördags kväll. Nu skulle det bort!


  


  

Jag fick såga sönder de avbrutna delarna. Got to love platsbyggt!


  

Nedförsbacke!


Efter ihärdigt kämpande var detta allt som återstod av skåpet. Ja, alltså, förutom det här:


  

Färdigstyckat!


  

*Tadaaa!*


Ovido - Quiz & Flashcards