life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Niklas Herrström - 18 juli 2011 19:29

Nu har det hänt grejer! I vanlig ordning; varför har jag inte gjort detta tidigare? (okej, den frågan har faktiskt ett bra svar; jag har haft fullt upp med att sätta upp och ta ner skåp, eller om det var ta ner dem för att sedan sätta upp dem igen..?)


Kolla bara!


Jodå, 2,7 meter lång. Jag var osäker på om jag hade mätt rätt...


Jodå, 90,80 kg tung. Jag var osäker på om IKEA hade vägt rätt...   


Hallelujah moment! Perfect match! Hur fick jag den på plats? Måste varit gårdagens träningspass på Kockum Fritid som väckte de insomnade musklerna till liv..


Får man skriva Hallelujah om man inte är kristen längre? Hmm..kanske lika bra att låta bli? Hur som helst så är det med en enorm tillfredsställelse som jag publicerar dessa bilder!


Jag kan intyga att tillfredsställelsen är någon tiopotens större när jag väl går ut i köket! Det börjar arta sig nu..


Tro nu inte att det snart är färdigt..jag måste så klart fortsätta på den inslagna vägen; what goes up, must come down. Skivan ska ner och upp minst en gång till..


   

Ovido - Quiz & Flashcards