life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Niklas Herrström - 11 juli 2011 23:59

Man kan tycka att det borde vara färdigt nu. Kanske till och med för några inlägg sen..


Jag kan trösta eventuella läsare med att det faktiskt är en liten bit till på väg nu. Se själv!



Jag fick skruva ner det högra väggskåpet (igen) och montera passbitar, och sedan skruva upp väggskåpt (igen!!). Inte helt smidigt, men nog blev jag nöjd. Lite fog på det så blir det kalas! Okej, inget riktigt kalas - men kalasbra åtminstone.


Se! Almost there..(hmm..inte riktigt ändå..)


Satte upp passbitarna med såna här små, smarta saker. De är inte smarta i sig, men de går att använda till smarta saker!


Avloppsröret kom också på plats. Måste testa vattenflödet och -tätheten imorgon (eller någon dag när jag vågar, och orkar torka upp eventuella läckor..).


Tittut!


Alltså, varför har jag väntat så länge med att komma så här långt? Känns bara onödigt! (här skulle jag egentligen försöka lista fem-sex ursäkter, t.ex det bra vädret m.m, men det känns ju mest fånigt..)

Skapa flashcards