life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Niklas Herrström - 15 april 2011 23:07

Tyvärr har det inte hänt så mycket här den senaste tiden.


Anledningen är främst att det inte hänt så mycket med köket heller. Jag har nämligen behövt vänta på en elektriker som, efter att jag väntat i 1½ vecka, drog om lite kablar i väggen.


Med det gjort så är det dags att montera bänkskåpen. En bit stödregel är monterad, men sen tog det stopp eftersom jag kom på att jag behöver ett vattenpass för att reda ut resten. Nu är det åtminstone införskaffat, så nu är det dags att ta itu med resten, dvs;


# montera mer stödregel

# köpa skåp och sätta dem på plats

# montera 45-regel att skruva fast skåpen i mot väggen

# göra hål i bottenskivan för köksavloppet


Först ska jag dock åka på inspirationsresa - till New York City!


Efter hemkomsten är det full rulle i köket som gäller!


Skapa flashcards