life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Niklas Herrström - 7 februari 2011 21:39

Ikväll skulle jag ta och koppla bort vattnet i köket. Jag skulle också göra mig av med gjutjärnsavloppet. Diskbänken skulle förpassas till den hög vilken i ett senare skede ska köras till tippen. Inget av det hände. Visst, jag var på väg att koppla bort vattnet, men ångrade mig. Ska fixa pluggar först (antar att det är ganska bra att göra det...!), och lista ut hur jag ska göra för att avlägsna avloppsröret!


Bilder från kvällens små, men trots det, framsteg:


Så här såg det ut innan jag satte igång ikväll.


  

"Grytskåpet" är borta. Det satt ganska så hårt (som det mesta gjort).


Från en annan vinkel.


  

Här har det sista från överskåpet plockats ner. Ett hyllplan som snabbt gav med sig. En regel som inte gav med sig...lika lätt. Det berodde på...


  

...dessa! Sex stycken. Eller sju. Men visst, de höll ju upp hela överskåpet, så det var väl inte helt i onödan.


  

Ställt på sin spets...


Sista långa spikarna som jag drar ut ur väggarna i min lägenhet? Högst sannolikt!


  

Väggen blev lite demolerad. Så till den grad att den såg ut som en skrattande gubbe. Var spiket satt?


  

Där!


Ovido - Quiz & Flashcards