life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Niklas Herrström - 22 januari 2011 21:38

Så där ja. En eftermiddag senare så är underarbetet i hallen nästan färdigt! Lite fog i hörn etc, och sen på med målarfärg. Härligt att se resultat mycket snabbare än första gången jag stångades med renoveringsarbete (sovrummet). Då tog allt väldigt lång tid,och jag utförde, orutinerad som jag var, en del onödiga, tidsödande och uttråkande moment.


Lite bildbevis på framstegen;

  

I brist på tid (lögn) och inspiration (sanning) så blev det mest vidvinkelfoton idag. Får ju mina framsteg att se mycket större ut iofs!


  

Porttelefonsvararens saga är all. Ska hitta en ny modell tänkte jag. Det enda som finns kvar är de "förhatliga" kablarna...


  

"Leka med elden" a.k.a slå om strömbrytare utan kåpa...


  

Maskerad dörr för att förhindra spill.


Imorgon blir det till tippen i Ollebo med...

  

Ovido - Quiz & Flashcards