life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Niklas Herrström - 14 februari 2010 20:03

Nu har det hänt! Jag har återigen tagit mig i kragen och lagt ytterligare lite golvbräder. 


Jag fick en jag-vill-slita-av-mitt-hår-upplevelse igår, vilket renderade i att jag la ner arbetet och inte tog upp det förrän i eftermiddags.


Anledningen stavas "räknefel". När jag la ut första längden vid fönsternischen så stämde plötsligt inte "skarvmåtten" som jag dittills använt mig av. Jag tänkte om och rättade till och hoppades på det bästa. Det löste sig väldigt bra...trots allt.


Det börjar likna något nu!


  


  


  


  


  


Må väl!

Av Niklas Herrström - 14 februari 2010 18:25

Ikväll kommer ett nytt avsnitt av Life begins in Malmoe att publiceras.


Återkom senare för mer information och bilder från vår rapportering "från fältet".


Skapa flashcards