life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Niklas Herrström - 29 november 2009 16:21

Idag är jag trött. På det mesta. Framförallt på att sova. Ändå känner jag en längtan efter att gå och lägga mig igen. 


Klockan är snart halv fem, och dagen är slut. När jag dessutom har sovit bort i princip samtliga av de få ljusa timmar vi föräras denna årstid, så känns dagen ännu kortare. 


Mörkt, mörkt, mörkt. Ungefär som när man sover. 


Nåväl, helgen har trots få ljusa timmar ändå haft sina ljusa stunder. Klart ljusa stunder till och med! 


Vad väntar ikväll? Spackla det sista, slipa och riva bort golv är några alternativ. Att äta pepparkakor framför teven är ett annat. Kanske en mix går att genomföra? 

Jag måste verkligen se till att genomföra och, framförallt, slutföra, åtgärderna i sovrummet. Jag har nämligen fått ett nytt projekt i mina tankar. Det smög sig på mig häromdagen, och har fullkomligt övermannat mig. Så till den milda grad att jag i tid och otid funderar kring upplägg, genomförande och slutprodukt. Spännande!


Dessutom har jag återknutit en, och knutit en ny, kontakt kring en annan tanke om väggdekoration. Bara vänta och se!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards