life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Niklas Herrström - 25 november 2009 22:44

Idag har det inte varit frågan om någon resa "hem" till Malmö. 


Jag är fortfarande fast i "flyktingförläggningen" i *piiiip*


Imorgon ska jag på nytt göra ett flyktförsök. Nu känns det faktiskt som att jag har rätt förutsättningar att lyckas! Plattan i mattan och iväg bara! 


Kvällen har gått åt till...jobb. Svara på mail. Hemifrån i och för sig. Men ändå!


Förmodligen sista puckeln att ta sig över nu, innan det är lite nedförsbacke igen. 



Det är ju tänkt att jag ska skriva lite om lägenheten här också, men det är ju status quo sedan gårdagen.


Igår monterade jag åtminstone ben på sängen, och bar in två fåtöljer. Nu ska jag "möblera" om lite så att ytan utnyttjas mer ändamålsenligt. Golvet ska också slitas ut, så att jag kan få bort golvlisterna (de där j-a golvlisterna!)


Nu väntar sängen. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards