life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Niklas Herrström - 13 november 2009 21:21

Sitter och laddar med Phish food och mp3. 


Imorgon bitti ska bilen fyllas, och sen bär det av för depåstopp i Lund för att fylla på med ännu fler saker. Därefter blir det lägenheten.


Lampor känns som en given sak att börja med. Och kaffebryggaren! Och Brunos Pernilla får också följa med så klart! Jag måste ju sätta mig på henne när jag ska fundera. Pernilla - hon är bekväm minsann!


Stereo och högtalare är också ett måste så jag kan lyssna på musik när jag strosar runt i lägenheten. Strosar? Jag menar..eh...målar? Känns som det kommer bli lite lågt tempo i början. Måste ju samtidigt ta igen mig efter fem månaders slit med webbplatsen och marknadssystemet. Titta in på www.lkf.se på måndag!


Verktygslåda, skruvdragare och slagborr ska också med.


Så klart lite attiraljer att nyttja vid kaffedrickande och övrig förtäring!



Av Niklas Herrström - 13 november 2009 17:13

Äntligen!


Nu har jag en nyckelknippa med "osorterade" nycklar i min jackficka, och min signatur på ytterligare 10 papper.


Färdigjobbad för dagen är jag också! 


Hur ska jag ens orka åka till lägenheten idag? *Hmm*



Av Niklas Herrström - 13 november 2009 06:53

...för övertagande av nycklarna till lägenheten i Malmö.


Det känns egentligen helt sjukt. 

Sjukt bra alltså! :P


Nu börjar en lååång tid med flytt, renovering, "tuffa" beslut över vad som ska åtgärdas och på vilket sätt. 


Jag tror det är bättre att suga på karamellen ett tag och verkligen känna in vad lägenheten ska "råka ut för"... 


Återkommer under dagen!


Knake nästa :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards